برگزاری اختتامیه کلاس های طرح اوقات فراغت در کانون فرهنگی هنری شهید رجایی مهریز

یزفردا "مراسم اختتامیه کلاس های طرح اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری شهید رجایی مهریز برگزار شد.
به گزارش یزدفردابنابراعلام  روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز ، در این مراسم سیدکاظم کمالیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز ، و حجت الاسلام نامداری امام جماعت مسجد امام حسین(ع) شهرک شهید رجایی و جمعی از عموم مردم حضور داشتند.
پس از ارائه گزارش از روند و وضعیت برگزاری این کلاس ها توسط زارع زاده ، مدیر مسئول این کانون ، از تعدادی از مربیان و نفرات برتر این طرح در کلاس های مختلف تجلیل بعمل آمد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز در این مراسم با تقدیر از دست اندرکاران این کانون بعنوان فعال ترین کانون فرهنگی هنری شهرستان ازحجت الاسلام و المسلمین نامداری ، امام جماعت مسجد ، با اهدای لوح تجلیل نمود.
لازم به ذکر است از ابتدای تیرماه سالجاری بیش از یکصد نفر از جوانان و نوجوانان مهریزی بیش از دو ماه در کلاس های این طرح با موضوعات آموزش قرآن(روخوانی، روانخوانی، حفظ و تفسیر)، آموزش کامپیوتر( مقدماتی و تکمیلی) و آموزش خوشنویسی شرکت نمودند.
اجرای برنامه های اردویی ، بازدید از مراکز علمی ، فرهنگی و تاریخی و کارخانجات صنفی و اجرای برنامه های ورزشی از مهمترین کارهای صورت گرفته توسط این کانون در راستای رونق بخشیدن به این کلاس ها و غنی ساختن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان بوده است.
هم اکنون تعداد20 کانون فرهنگی هنری مساجد در شهرستان مهریز فعالیت می نمایند.

یزدفرا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا